لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
صحبت های مکس الگری بعد از پیروزی مقابل موناکو

صحبت های مکس الگری بعد از پیروزی مقابل موناکو

ماکس آلگری سرمربی تیم فوتبال یوونتوس معتقد است تیم یوونتوس شایسته ی برد در این دیدار بوده است.

آلگری در مصاحبه با اسکای اسپرت ایتالیا گفت:

" نتیجه ی خوبی است، به خاطر این که ما در چمن خانگی خودمان گلی دریافت نکردیم و این یک مزیت برای تیم است."

" در موناکو شرایط متفاوت خواهد بود، آن ها امروز اثبات کردند که چگونه به سرعت در دفاع سازماندهی می شوند و در حملات تکنیکی هستند."

" آن ها در 15 دقیقه ابتدایی بازی برای مشکل ایجاد کردند، چرا که ما به جای صبور بودن برای ارسال پاس مستقیم منتظر انتقال توپ بین خطوط بودیم."

پس از مصدومیت از ناحیه ساق پا، پیرلو شروع خوبی داشت، نظر شما چیست؟

" پیرلو 70 دقیقه در زمین به خوبی بازی کرد، با در نظر گرفتن این که او 50 روز از میادین دور بوده است عملکرد او بسیار فوق العاده بوده است. مدیریت و تنظیم بازی در این دیدارها تعیین کننده است و من به بازیکن با کیفیت بالایی احتیاج داشتم تا پاس ها را از فضاهای کوچک به عمق دفاع حریف ارسال کند و در حقیقت پاس بلند او در گرفتن پنالتی بسیار تعیین کننده بود."

نظرتان راجع به عملکرد توز چگونه است؟

" کارلوس توز برای شش روز از میادین دور بوده است و او به مانند روزهای عادی به طور کامل زیرک نبود."

با تعویض بارزالی به جای پیرلو سیستم به 3-5-2 تغییر دادید...

" برباتف برای موناکو به میدان آمده بود و می توانست در نبردهای هوایی برای ما مشکل ایجاد کند، به همین خاطر من ترجیح دادم بازیکنی فیزیکی تر و مدافع بهتری در دفاع داشته باشم. ما چندین موقعیت داشتیم که می توانست به شمار گل های ما بیفزاید، اما گاهی اوقات پاس ها و ضربات نهایی اشتباه به مقصد می رسند."

" به طور کلی من فکر می کنم شایسته ی این نتیجه بودیم. قطعاً این یک چهارم نهایی است و هر کسی که فکر کند ما می توانستیم بازی را 3-0 برنده شویم با خودش شوخی کرده است . آن ها قوی ترین دفاع را در لیگ قهرمانان و لیگ 1 فرانسه دارند."

بازی برگشت...

" من همواره خوشبین هستم، اما ما می دانیم که ما نیازمند گل زدن به موناکو برای صعود به دور بعد هستیم. بازی کردن مقابل موناکو سخت تر است، از طرف دیگر باز در مقابل دورتموند به خاطر سبک فوتبالشان آسان تر بود."

" موناکو به خوبی محدودیت های خود را می داند و برای همین برای متوقف کردن بازی حریف بازی می کند . این بدین معنی است که آن ها مدت بیش تری منتظر می مانند و پنج یا شش پاس اضافه تر می دهند تا شکافی در تیم حریف پیدا کنند."

فشار اطراف یوونتوس به خصوص در دقایق ابتدایی بازی مشهود بود...

"فشار زیاد اطراف تیم و بازی طبیعی بود، به ویژه هنگامی که ما تیم شایسته تری برای برد بودیم، اما خیلی عجول بودیم و به همین خاطر در پاس هایمان اشتباهات ساده ای داشتیم. در این حالت، شما برای انجام دادن بازی خودتان باید صبور و آرام باشید."

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: